SERVICE & REPARATIES

Tijdens de garantieperiode kunt u uw apparaat aanbieden bij de dealer waar het apparaat is aangeschaft. Na de garantieperiode: adviseren wij eenieder die een apparaat bezit dat buiten de garantieperiode defect is geraakt dit rechtstreeks aan te bieden bij Hanex Service te Leimuiden.
Dit bedrijf is door ons en o.a. Musical Fidelity geautoriseerd  en in het bezit van alle relevante servicedocumentatie, originele onderdelen en software-updates.

Hanex Service
Waaier 36
2451 VW LEIMUIDEN
Tel 0172 – 506993

info@hanexservice.nl
www.hanexservice.nl


SPELREGELS BIJ SERVICE & REPARATIES

Bij reparaties buiten garantie zijn de spelregels als volgt:

  • U biedt uw apparaat ter reparatie aan middels aanmelding op de website van Hanexservice (www.hanexservice.nl) of middels een email.
  • Boven de € 150,- exclusief BTW ontvangt u een prijsopgave. Tot dit bedrag zal tot reparatie van uw apparaat worden overgegaan.
  • Indien u besluit uw apparaat na ontvangst van een prijsopgave alsnog niet te laten repareren zijn er onderzoekkosten ad € 35,- exclusief BTW verschuldigd.
  • Indien u ervoor kiest het toestel alsnog niet te laten repareren dan kunt u het toestel door Hanex Service laten afvoeren waarbij dan de onderzoekkosten komen te vervallen.
  • Genoemde bedragen zijn altijd exclusief verzendkosten.


VERVANGENDE ONDERDELEN

Bent u op zoek naar vervangende onderdelen voor uw apparatuur? Stuurt u dan een email met omschrijving van het onderdeel naar service@audioplus.nl